м.Чернівці, вул. Грушевського, 1 - Email: arr.chernivtsi@gmail.com

Розвиток громадянської освіти в селах і популяризація Буковини закордоном через SMM

19 липня відбулося засідання робочої підгрупи з розробки проекту Стратегії розвитку Чернівецької області на період до 2027 року з питань молоді, спорту, освіти й інновацій, а також з питань культури і туризму. Учасники робочої групи попередньо опрацювали аналітично-графічні матеріали до проекту Стратегії розвитку Чернівецької області на період до 2027 року. За результатами опрацювання на засіданні членами робочих підгруп представлено SWOT-аналіз, де висвітлено сильні і слабкі сторони регіону, а також враховано макротенденції на загальноукраїнському та міжнародному рівні.
Опісля представлення відповідного аналізу члени робочих підгруп провели активну дискусію щодо визначення змістів різних пріоритетів Стратегії з питань розвитку освіти, науки, молоді, культури і туризму.
Проектний менеджер Агенції регіонального розвитку Чернівецької області, кандидат політичних наук Омелян Тарнавський висловився щодо необхідності сприяти розвитку громадянської освіти серед молоді малих міст і сіл Чернівецької області. Адже, за його словами, на сучасному етапі розвитку не тільки Буковинського краю, а й всієї України, базові знання, якими повинен володіти кожен громадянин нашої країни, є вкрай необхідними, по-перше, для успішної соціалізації, а, по-друге, для розуміння і відчуття ними відповідальності за свої дії та бездіяльність. Держава і її інститути мають консолідовано долучатися в т.ч. до неформальної освіти з цього питання, а не сприяти самовільному розвитку цій галузи. В протилежному випадку процес може стати неконтрольованим.
Щодо розвитку туризму в Чернівецькій області О. Тарнавський відзначив, що наш регіон потрібно якомога більше популяризувати не тільки на рівні Буковини, а навпаки – поза її межами, зокрема, закордоном. Це, на його думку, дозволить потенційним іноземним туристам отримувати достовірну і вичерпну інформацію про Чернівецьку область саме від нас, а не від тамтешніх туристичних операторів. Наразі ця галузь діяльності крайової влади помітно відстає, тож згаяний час і втрачені можливості потрібно надолужувати, використовуючи в т.ч. інструменти SMM.
Мова »